VYHLEDÁVÁNÍ
REKLAMA
Úřad práce v České Lípě

Samostatný/á asistent/ka ředitele
Min. SŠ vzdělání s maturitou, VŠ výhodou, aktivní znalost AJ, FR nebo RJ výhodou, ŘP sk. B, znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook), praxe výhodou. Vhodné pro absolventy. Své životopisy zasílejte na e-mail renata@crystalczech.cz
Asistenti makléře
Prosím pošlete životopis na info@realitycl.cz , další informace o práci na www.realitycl.cz Požadujeme: znalost práce na PC, ŘP sk. B, výpis z rejstříku trestů. Pracovněprávní vztah bude uzavřen Dohodou o provedení práce. Pracovní úvazek bude max. 20 hod./týden. Mzda od 50,60 Kč/hod. Nabízíme: možnost pracovního růstu na pozici samostatného makléře či vedoucího kanceláře.
Koordinátor bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi
Společnost Manifold Group s.r.o. přijme zaměstnance na TPP na pozici koordinátor bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi v okrese Česká Lípa. Nástup možný ihned. Požadujeme min. středoškolské vzdělání v oboru elektro, §8 vyhl . 50/1978 Sb. bez omezení napětí, praxe v oboru BOZP nebo na pozici technika, řidičský průkaz - B, ovládání práce na PC - MS Word. Excel, Outlook, práce s internetem, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost. Nabízíme: mzda 25 - 30 tis. Kč, mimořádné prémie, služební vůz, zázemí zavedené společnosti. Životopisy zasílejte na: blaha@manifold.cz, v případě zájmu Vás vyzveme k osobnímu pohovoru.
Patroni lakování
Pro náš útvar řízení kvality a jakosti hledáme pracovníky na pozici Patroni lakování. Pracovní náplň > Dozor nad procesem přípravy povrchu a povrchových úprav > Zaučování nových pracovníků střediska lakovna > Provádění procesních kontrol na pracovištích > Spolupráce s oddělením technologie a kontroly kvality při řešení nedostatků > Spolupráce s lakovací školou > Podíl na realizaci nápravných opatření pro zajištění jakosti > Provedení přejímek u výrobků za účasti dodavatele Požadujeme > Vyučen v oboru lakýrník, výhodou ÚSO. > Minimálně 5 let praxe v oboru > Znalost čtení výkresové dokumentace, technologických postupů > Znalost MS office > Odolnost vůči zátěži, vyjednávání, řešení problémů, sebeprosazení, pružnost Nabízíme > Dobře placenou práci > Zázemí ve stabilní nadnárodní společnosti > Možnost dalšího profesního růstu a zvyšování kvalifikace > Zaměstnanecké výhody včetně životního pojištění > Pracovní poměr na dobu určitou 6 měsíců, poté doba neurčitá Místo výkonu práce: Česká Lípa
Pojišťovací poradci specialisté
ZPROSTŘEDKOVATEL/KA s možností dalšího profesního růstu, dohoda o provedení práce. Vhodné i pro absolventy. Popis pracovního místa: zprostředkování, správa smluv, péče o klientskou základnu. Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování, bezúhonnost, spolehlivost, chuť se učit a rozvíjet vlastní vědomosti, osobní automobil výhodou. Nabízíme: garantované vysoké osobní ohodnocení - odměny,ohodnocení s garancí počátečního příjmu po dobu 12.měsíců ve výši 20 000,- Kč, kariérní růst, technickou podporu, volnou pracovní dobu, bezplatné odborné vzdělávání, práci v regionu. Své strukturované profesní životopisy zasílejte v případě zájmu na e-mailovou adresu: jan.vahalik@generali.cz
Zprostředkování služeb -pojištění
PP vztah DPČ. Vyučení, znalost práce na PC. Hledáme schopné a ambiciozní lidi. Kompletní systém vzdělávání, perspektiva osobního i pracovního růstu. Dále máme 10 volných míst do obchodního týmu v Rumburku a 40 volných míst v obchodním týmu v Liberci.
Koordinátoři řízení konfigurace/jakosti designu
Pro náš útvar řízení a kvality jakosti hledáme posilu na výše uvedenou pozici Pracovní náplň > Údržba a monitoring procesu řízení konfigurace/změn > Zajištění implementace změn dle požadavku konstrukce a následné ověř. implementace změn ve výrobě > Podpora všech fcí, které jsou zahrnuté v procesu řízení konfigurace/změn > Zprac. kritérií konstrukce do plánu kvality a následné ověřování impl. kritérií ve výrobě > Kontrola a uvolňování konstrukčních/technolog. výkresů do výroby a následné ověřování dokumentace ve výrobě > Kontrola a uvolňování konstrukčních přípravků do výroby a následné ověřování přípravků ve výrobě > Stanovení bran jakosti Požadujeme > ÚSO s maturitou technického směru > 3 roky praxe v oboru, nebo podobné problematice > Komunikativní znalost AJ podmínkou, NJ výhodou > Výborná znalost norem ISO 9001, IRIS/nebo TS 16949 > Znalosti zákl. procesů a podpůrných procesů, jako technologie, konstrukce > Orientace v procesu řízení konfigurace/změn > Asertivní jednání, komunikativnost, zaměření na detail > Schopnost vytvoření plánů jakosti a zpracování požadavků zákazníka > Schopnost sestavení FMEA, 8D reportu > Znalosti v oblasti výr. testování, schvalování a ověřování designu Nabízíme > Zázemí ve stab. nadnár. spol., možnost prof. růstu a zvyš. kvalif., zaměstnanecké v
Odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví
Časová flexibilita, ochota a schopnost učit se novým věcem, komunikativnost. Výhodou znalost práce na PC a ŘP. Nabízíme: zaškolení a bezplatná následná školení. Podpůrný mzdový program na dobu 1 roku. Podpora profesionálního týmu.
MANAŽER seznamky-vedoucí pracovník-obchodník prodávající SLUŽBU-specialista přes PROPAGACI
Přijmeme MANAŽERY POBOČEK Agentury SBLIŽUJEME.CZ. Jedná se o práci v okolí bydliště, převážně formou „home-office“. Náplní práce je komunikace s potenciálními klienty, získávání nových zákazníků, propagace a zviditelnění značky ve svěřeném regionu a prodej vstupného na zábavné společenské večery, včetně organizace a moderování. Jako jediní v ČR fungujeme po celé ČR a organizujeme zábavné akce pro lidi, kteří chtějí poznat nové přátele či hledají vážný vztah. Požadujeme samostatnost, kreativitu, ovládání PC (Excel), orientaci na internetu a sociálních sítích, dobré komunikační schopnosti vč. psaného písma, profesionální komunikaci s klienty a zkušenosti s moderováním. Zkušenosti s propagací kulturních či sportovních akcí, zviditelňováním firmy či společnosti, znalost internetu a reklamy vítána. Nabízíme proškolení zdarma, exclusivitu v rámci svěřeného okresu. Využití firemního systému, aplikací, know-how, loga, propagačních materiálů. Vysoké odměny z realizované pobočkové tržby, flexibilní pracovní dobu, seberealizaci v dobrém kolektivu, pestrou práci složenou z propagace značky, komunikace s klienty, prodávání vstupného, organizaci a moderování zábavných večerů. Budete součástí celorepublikové sítě okresích poboček. Svůj životopis zašlete na mail: kariera@sblizujeme.cz
MANAŽER seznamky-vedoucí pracovník-obchodník prodávající SLUŽBU-specialista přes PROPAGACI
Přijmeme MANAŽERY POBOČEK Agentury SBLIŽUJEME.CZ. Jedná se o práci v okolí bydliště, převážně formou „home-office“. Náplní práce je komunikace s potenciálními klienty, získávání nových zákazníků, propagace a zviditelnění značky ve svěřeném regionu a prodej vstupného na zábavné společenské večery, včetně organizace a moderování. Jako jediní v ČR fungujeme po celé ČR a organizujeme zábavné akce pro lidi, kteří chtějí poznat nové přátele či hledají vážný vztah. Požadujeme samostatnost, kreativitu, ovládání PC (Excel), orientaci na internetu a sociálních sítích, dobré komunikační schopnosti vč. psaného písma, profesionální komunikaci s klienty a zkušenosti s moderováním. Zkušenosti s propagací kulturních či sportovních akcí, zviditelňováním firmy či společnosti, znalost internetu a reklamy vítána. Nabízíme proškolení zdarma, exclusivitu v rámci svěřeného okresu. Využití firemního systému, aplikací, know-how, loga, propagačních materiálů. Vysoké odměny z realizované pobočkové tržby, flexibilní pracovní dobu, seberealizaci v dobrém kolektivu, pestrou práci složenou z propagace značky, komunikace s klienty, prodávání vstupného, organizaci a moderování zábavných večerů. Budete součástí celorepublikové sítě okresích poboček. Svůj životopis zašlete na mail: kariera@sblizujeme.cz


 <71-80|81-90|91-100|101-110|111-120|121-130|131-140|141-150|151-160|161-170> 
STATISTIKA
Nabídky na IndexPrace.cz:
Úřad práce v České Lípě:
189
Brigády:
1
Práce na HPP:
5
Novinky:
3
o PROFIL FIRMY   |   PRO KLIENTY   |   PRO UCHAZEČE   |   AKTUÁLNÍ NABÍDKA   |   KONTAKT
(c) 2007 Copyright IndexPrace.cz